راوین حساب پارس

استقرار نرم افزار حسابداری و فرایند ها

استقرار نرم افزار حسابداری شامل روند کاری حسابداری یک شرکت می باشد. مثل تعیین مسئولیت ها، اختیارات و جوابگویی ها که در حسابداری با استقرار نرم افزار های حسابداری می توان بسیار دقیق به اجرا درآورد. و با گزارشات مورد نیاز سازمان آن را کنترل نمود.

نکات مهم در استقرار نرم افزار حسابداری انتخاب درست نرم افزار حسابداری مناسب شرکت شماست. طی تجربیات چندین ساله این شرکت، سازمان ها در انتخاب و استقرار نرم افزارهای حسابداری با مشکلاتی متعددی روبرو می شوند. بسیاری از این کاربران بعد از خریداری و اجرا، طی چند ماه نتیجه لازم را نگرفته و مجدد به فکر تغییر نرم افراز می باشند.

که این موضوع باعث ایجاد هزینه خرید، هزینه نیرو انسانی جهت خطا و آزمایش، هزینه های احتمالی مالیاتی می شود.

این شرکت جهت جلوگیری از آزمون و خطا استقرار صحیح نرم افزار حسابداری و عملیاتی شدن آن را برای مشتریان اجرا می نماید.

تلاش ما در شرکت راوین حساب پارس بر آن است که با استفاده از ابزار و فرایند های علمی و تجربیاتی که در این سال‌ ها در شرکت های مختلف کسب کرده‌ ایم، خدمتی شایسته‌ به شما ارائه دهیم.

استقرار نرم افزار حسابداری

تماس با ما

 

مراحل استقرار نرم افزار حسابداری

١ – تعریف پروژه استقرار نرم افزار حسابداری

پس از خرید نرم افزار حسابداری، استقرار نرم افزار حسابداری شروع می‌ شود. این فعالیت بر اساس نوع کار شرکت شما، مدیر پروژه شرکت شما و مدیر پروژه راوین حساب پارس صورت می‌گیرد. پس از تعیین و مکتوب شدن تفاهم‌ های لازم جهت نحوه اجرا، تیم عملیاتی استقرار شروع به کار می نماید.

٢ – برنامه ریزی استقرار نرم افزار حسابداری

جهت انجام عملیات استقرار نرم افزار، باید پیش نیازهای اطلاعاتی، سخت افزاری(رایانه ای) و نیروی انسانی متخصص توسط مشتری آماده گردند. در صورت ارائه گزارش مثبت از طرف کارشناسان ما مبنی بر عدم وجود موانع احتمالی برنامه زمانبندی انجام عملیات استقرار نرم افزار تنظیم می‌گردد. توافقات و برنامه‌ریزی جهت عملیات استقرار، راهنمای تمامی فعالیت‌ های اعضاء تیم راوین حساب پارس خواهد بود. بدیهی است اجرای به موقع و صحیح توافق نامه فی مابین مدیران پروژه مشتری و فروشنده ضامن تحقق اهداف قرارداد اولیه خواهد بود.

٣ – شناخت و طراحی فرآیندها

در این مرحله تمامی اطلاعات توسط شرکت راوین حساب پارس به کمک پرسنل شرکت یا سازمان شما جمع آوری می‌گردد. این اطلاعات شامل فرایند ها و مدل‌ های اجرایی شرکت شما می باشد. بر اساس این اطلاعات نیازهای شما و راهکار های مناسب شکل می‌گیرد. و در نهایت تمام موارد با مشارکت شرکت و تیم راوین حساب پارس جهت ایجاد فرایندی صحیح بررسی می‌شود.

٤ – ارائه راهکار استقرار 

شرکت ما راهکار مناسبی جهت استقرار صحیح نرم افزار حسابداری با توجه به شناختی که در مرحله قبل از سازمان شما کسب نموده، ارائه می نماید.

٥ – عملیاتی کردن و آموزش راهکار

در این مرحله راهکار مورد نظر بر روی سیستم مستقر می‌شود. در صورت بروز هر گونه مشکلی، تیم عملیاتی در کم ترین زمان به بررسی مشکل، تجزیه و تحلیل و حل آن می‌پردازد. پس از استقرار نرم افزار، و هم زمان با انجام آخرین تنظیمات کاربران نهایی نیز آموزش می‌بینند. کاربران شما وظایف خود را بر روی سیستم جدید تحت نظارت انجام می دهند. تا شرکت راوین حساب از اجرای صحیح فرایند ها و استقرار نرم افزار اطمینان حاصل نماید.

٦ – تحویل نهایی

پس از انجام مراحل استقرار، مدیران پروژه هر دو طرف نسبت به امضاء صورت جلسات تحویل نرم افزار اقدام خواهند نمود. طی انجام این مرحله شرکت شما تایید می‌نماید که نرم افزار حسابداری موضوع قرارداد در شرکت شما مستقر و کارآمد است.

  پیشنهاد نرم افزار حسابداری : در اخر شرکت راوین حساب پارس دو نرم افزار حسابداری که مورد تایید این شرکت می باشد و قابل پیشنهاد است خدمتتان معرفی می نماید. همچنین می تواند در استقرار نرم افزار حسابداری های معرفی شده بهترین خدمات را ارائه نماید.                      

                                                              نرم افزار حسابداری همکاران سیستم                                        نرم افزار حسابداری امین سیستم آراز    

 

                                                                                                                        تماس با ما

آدرس:                تهران، پونک، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان مخبری، بالاتر از میدان عدل(غفاری)، کوچه گلستان دوم، پلاک۸، واحد۱

شماره تماس:     ۹۱۳۰۸۲۱۲ ۰۲۱     ۹۵۵۸ ۱۷۷ ۰۹۱۲

ایمیل:                    accravin@gmail.com