راوین حساب پارس

ثبت نام پرونده مالیاتی

اخذ پرونده مالیاتی شرکت های خصوصی

طبق قانون تجارت، هر شخص حقوقی (شرکت) باید پس از انجام مراحل قانونی و نهایی شدن ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها. جهت تشکیل و ثبت نام پرونده مالیاتی، در اداره مالیاتی اقدام به تشکیل پرونده نماید.

شرکت ها تا 2 ماه پس از تاسیس شرکت مکلف به تشکیل پرونده مالیاتی و پرداخت مالیات حق التمبر سرمایه می باشد.

در حال حاضر سازمان امور مالیاتی پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت ها. به طور خودکار با توجه به متصل بودن دو سازمان برای شما پرونده مالیاتی تشکیل می دهد.

اما پرونده مالیاتی که به صورت خودکار تشکیل شده نیازمند اصلاح و ثبت دقیق اطلاعات توسط شماست.

و در ادامه تحویل مدارک فیزیکی توسط شما به سازمان امور مالیات است.

مدارک لازم برای تشکیل ثبت نام پرونده مالیاتی:

  • تصویر اساسنامه شرکت
  • تصویر آگهی تاسیس
  • تصویر روزنامه رسمی
  • تصویر اظهارنامه ثبت شرکت ها
  • تصویر آگهی تغییرات (در صورت وجود)
  • تصویر شناسنامه (صفحه اول) اعضای هیات مدیره
  • تصویر کارت ملی اعضای هیات مدیره
  • تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه به نام شرکت – طبق دستورالعمل های جدید اداره مالیات. جهت تکمیل پرونده مالیاتی برای اشخاص حقوقی اجاره نامه می بایست حتما رسمی و با کد رهگیری باشد.
  • گواهی امضای صاحبان امضا صادره در دفترخانه اسناد رسمی
  • تکمیل دفترچه مشخصات شناسایی شرکت (دفترچه ثبت نام اشخاص حقوقی) اخذ از واحد مالیاتی خودتان
  • فیش واریز دو در هزار مبلغ سرمایه اولیه شرکت

شرکت راوین حساب پارس امور مربوط به ثبت شرکت و ثبت نام پرونده مالیاتی برای شرکت ها و موسسات غیر دولتی انجام می دهد.


                                                                                                                        تماس با ما

آدرس:                تهران، پونک، خیابان اشرفی اصفهانی، خیابان مخبری، بالاتر از میدان عدل(غفاری)، کوچه گلستان دوم، پلاک۸، واحد۱

شماره تماس:     ۹۱۳۰۸۲۱۲ ۰۲۱     ۹۵۵۸ ۱۷۷ ۰۹۱۲

ایمیل:                    accravin@gmail.com